lørdag den 16. juni 2012

Dumt spørgsmål

Kom til at spørge manden min: "hvor vigtigt er det der lemans på en skala fra 1-10" Åha, jeg skal tænke før jeg taler nogle gange. Havde bare en super god film i tankerne, som jeg vidste at jeg har liggende på hard disken. Men selvfølgelig er lemans vigtigt, og selvfølgelig skal det køre på skærmen, også selvom der ikke nødvendigvis er nogle som sidder og kigger på skærmen. Ikke at han blev fornærmet over mit spørgsmål, men jeg blev det lidt på hans vegne. Jeg skal selvfølgelig ikke sætte en "chick-flick" på når han har mandligt lemans/EM kørende. Så hellere enten gå i seng, eller tålmodigt følge med på skærmen, hvor biler kører 100000 gange rundt på den samme bane, og så i mørke.

1 kommentar:

  1. Der er vist så meget, som (rigtig mange kvinder) ikke forstår. Jeg ser også blot biler, som snurrer larmende rundt i cirkler i forbindelse med Lemans, men visse individer må jo se og forstå mere, end vi gør ;)

    SvarSlet