onsdag den 13. juni 2012

Mode Skaber

Jeg stod i toget i dag, og skulle til at stå af. Tog-konduktøren (som er en kvinde) prikker mig på skulderen, tager fat i min ledning på mit headset, og siger: "du skaber mode, er du klar over det" jeg fortalte hende straks at jeg ikke kan hædres for den "gode stil" men at der vidst var en pige eller to før mig som fandt på det. MEN siger konduktøren. Du er den første jeg har set med det, og hvis du bliver ved med at bevæge dig rundt i offentligheden med det på, vil flere også begynde at gøre det.
Nu er jeg så bare spændt på hvor længe der skal gå, før end at jeg ser en anden i virkelighedens verden som har udsmykket sit headset med hama perler :)



2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Det ser jo fantastisk ud - det må prøves ved lejlighed! Nu ville jeg jo næsten ønske, at jeg stadig var i praktik i SFO, så jeg kunne tilsnuske mig et kæmpe udvalg af lækre farver.

    Har luret mig frem til din guide om, hvordan man gør dette, og vil helt sikkert forsøge at gøre dig kunsten efter snarest.

    SvarSlet