onsdag den 24. oktober 2012

Blærebetændelse

Jeg er en af de personer, som desværre tidligere har døjet meget af tilbagevendende blærebetændelser. Under graviditeten bliver kvindens muskler og slimhinder mere slappe, og dette gør at urinrøret udvider sig lidt. Dette betyder at bakterier har lettere adgang til blæren.
Heldigvis gik der nogle måneder før end at jeg faldt ned i det dybe hul med blærebetændelse. Af en eller anden underlig grund har min krop bare utroligt svært ved at få bugt med bakterierne, og jeg er pt. nu igang med min 4. kur pencilin. Det siges at de fleste gravide ikke opdager, og mærker symptomerne på blærebetændelse, men denne kategori går jeg uheldigvis ikke under. Jeg forsøger at muntre mig selv hver dag med at jeg heldigvis er sygemeldt, og har tiden til at passe på mig selv.
Det værste er egentlig også de bekymringer der følger med i forhold til at jeg jo har et lille barn i maven som jeg ikke er interesseret i skal lide under mit behov for medicin, og forhåbentlig heller ikke tager skade af de mange plukveer, der følger med en blærebetændelse.



http://woman.dk/article/34707-9-tips-mod-blaerebetaendelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar