fredag den 21. juni 2013

Vil Igang Igen


Sekunderne, minutterne, timerne, dagene, ugerne, månederne går. Kan ikke sige mit liv har været på pause, for det har det bestemt ikke. Men vil stadig igang igen, igang med dagen og igang med det jeg har lyst og overskud til. 
Jeg læser dagligt med på blogs rundt omkring og vandt i sidste uge den fedeste giweaway underholdende en barselspakke. Jeg er så glad, kunne ikke finde en bedre vinder ;) herhjemme kalder vi vores dejlige lille baby pige for kongen. Kongen regere og kongens ord (skrig) er lov. I den fine giveaway var et broderi med teksten: welcome tiny overlod. 

 http://rocknrollhausfrau.blogspot.dk/?m=1








1 kommentar:

  1. Næææ.. Er du også herinde Majbritt. Det var da hyggeligt :) Glæder mig til at følge med. Fedt du har vundet den der give away. Det er så cool et broderi!

    SvarSlet