tirsdag den 11. september 2012

Udstyr?

På nettet findes tusinde vis af lister lavet over hvilke ting det er en god ide at indkøbe til den kommende baby. Lige for tiden spekulere jeg i et aktivitetstæppe. Jeg er meget bevidst om hvilke ting jeg gerne vil have, og hvordan de skal se ud generelt. Dog er jeg ikke fan af at betale fuldt pris, med mindre den fulde pris er billig :)

Derfor synes jeg det er vigtigt at bestemme mig for hvilket udstyr jeg gerne vil have til den kommende baby, og så bruge månederne på at "holde øje". Prøver ud fra det jeg bestemmer mig for, at holde mig opdateret på tilbud og div. og håber så at kunne spare lidt penge. Det er IKKE billigt at være kræsen mht. baby udstyr.

Lige pt. er jeg faldet for disse aktivitets-tæpper. Som jeg gerne vil have lidt ned i pris før jeg slår til.

Tæppet fra IKEA har jeg udelukkende i kikkerten, i tilfælde af at jeg ikke finder en af de andre to til en rimelig pris, da den prismæssigt passer mig rigtig fint, og samtidig er rigtig fin i designet.


http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70195730/  229 kr. tæppe med Circus fra IKEA
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar