torsdag den 8. marts 2012

Forår

Marts er godt begyndt, og jeg kan efterhånden føle at foråret er på vej. Jeg får en trang til at være igang, at få hængepartier ordnet, og generelt bare gøre mig klar til at byde foråret velkommen. Jeg har omplantet to af mine planter i vindueskarmen. "Svigermors skarpe tunge" som min mand fik i indflyttergave af mine forældre, for år tilbage da han flyttede til Esbjerg. De var efterhånden ved at vokse ud af deres hjem. Jeg tog bussen til IKEA og fandt to fine krukker. For 19 kroner fik jeg også en pakke kompakt pottemuld KOKUSNÖT med mig hjem. Det er da bare den bedste opfindelse. Jeg har altid slæbt 10-20 kg poser hjem fra butikkerne for så at have jord nok til at omplante mine planter. Her fik jeg 15 l. jord med hjem i en pakke som max vejede 2 kg. Når jorden skal bruges, brækker man et stykke af og hælder vand på indtil at det udvider sig og smuldre fra hinanden.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar