tirsdag den 10. april 2012

At Tælle Masker

Det må efter min mening gerne være lidt hyggeligt, og lækkert at sidde med sit strikketøj. Jeg har indtil videre benyttet mig af en lille tråd, eller et silkebånd når jeg i et strikke projekt har skulle markere, eller huske hvortil jeg kom. Det bliver bare lidt kedeligt i længden. Jeg har på nettet set at man kan købe nogle rigtig fine maske markører, med perler på. Men jeg synes ikke at jeg ville betale fragt for at få tilsendt nogle få små markører, og har derfor selv brugt lidt tid på at fremstille et lille udvalgt, til mine fremtidige strikke projekter.
Jeg vil ligge en DIY ud, som jeg håber giver lidt mening, og skaber lyst til at fremstille sine egne selv.














Jeg kan godt lide ideen med at perlerne passer til den smag og stil som indehaveren har. Det giver en dejlig fornemmelse at fremstille sine egne "hjælpemidler" Og for sådan en som jeg, der ikke er specielt kreativ. Og hverken har uddannelse, eller indsigt i kernen af kreativiteten, giver det mig en fornemmelse af at KAN KUNNE, på trods af manglende indsigt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar