søndag den 22. april 2012

Såkaldt Weekend

Min weekend består hver anden uge af ca 22 timers arbejde på skiftende vagter, ialt 42 km på cykel frem og tilbage, 1 1/2 times samlet togtur, mindst 100 kopper kaffe for at holde mig frisk. Jeg har som udgangspunkt ikke noget imod at arbede hver anden weekend. Det betyder bare at jeg har fri på andre tidspunkter af ugen. Det eneste minus er at jeg på den ene af mine vagter i weekenden har fri kl 22.30 og igen skal møde kl 7 morgenen efter. Konsekvensen bliver at jeg er fuldstændig smadret af træthed når jeg kommer hjem efter sådan en VÆLTEVAGT (som jeg så pænt kalder den) væltet det føler jeg mig ihvertfald.

Det er ikke de store kreative udfoldelser som fylder en weekend som denne, men heldigvis ligger mange dage med plads til netop udfoldelse klar efter weekenden.

Min elskede cykel bruger mange af sit livs timer på at holde og vente på mig, på banegården. Den finder sig i at blive mast ind mellem hundredevis af Andres pendler cykler, og bliver låst i hoved og @&€ i frygten for at blive taget af en grusom og ond cykeltyv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar