torsdag den 26. april 2012

Imens Jeg Venter På Sommer



Får jeg tiden til at gå med at drømme om hvad der venter mig denne sommer. Glæder mig til solens varme stråler, en stille eftermiddag i haven, med et glas is te og en god bog. Jeg glæder mig til ferien sammen med min dejlige mand på Kreta, hvor vi skal nyde den græske mad, og bare snuse indtryk til os i en hel uge. Jeg glæder mig til det sociale liv i byen, som samles udendørs til koncerter, picnic, og gensyn med venner. Jeg glæder mig til at samle familien og vennerne i haven omkring bålpladsen.
Sommeren giver mig en anderledes form for overskud, og et andet syn på tilværelsen. Det bliver så dejligt at nyde min 2. sommer i byen Odense.
Indtil da nyder jeg selvfølgelig også mit liv, i min for tiden sparsomme fritid, er jeg lige pt. igang med at samle et puslespil.





























Jeg er en glad puslespils samler, hygger mig vildt meget med at sidde og nørkle med de små brikker. For det meste bliver der samlet Jan Van Haasteren som er en tysk tegner, der har lavet de fedeste puslespil. Jeg ville denne gang gerne prøve at kaste mig ud i en anden form for puslespil. Det tilbagevendende problem er dog at jeg næsten aldrig bliver færdig før end at jeg er nød til at ødelægge det, og pakke det væk, da vi skal bruge bordet eller at jeg ikke kan forene mig med at det skal ligge og flyde. MEN det er der råd for. Jeg har købt et Puslespiltæppe, som kan rulles sammen og sættes væk. Når puslespillet skal gøres færdigt eller samleren har lyst til at nørkle lidt, tager man det frem, ruller det ud, og fortsætter hvor man slap!!!! Fed fed opfindelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar