lørdag den 20. juli 2013

Madlog Her Er Jeg

Under min graviditet, og efterfølgende tre måneder med kolik baby, havde jeg tabt mig rigtig meget. Jeg nåede ned på 10 kg under "før-fødsels-vægt" og det er en vægt som passer mig helt vildt godt. MEN MEN MEN hormonerne, og kolik skrigeriet er stoppet og blevet normaliseret, og vægten min stiger støt. Jeg har med min genvundne energi, og overskud også genfundet min søde tand, og det er helt sikkert denne som gør at jeg tager lidt på igen. Det er overhovedet ikke fordi jeg nu er ved at blive overvægtig, vil bare så gerne bibeholde den vægt jeg nåede ned på, og før jeg kommer op på min gamle vægt, har jeg i al hast tilmeldt mig madlog. Et super hjælpemiddel, som hjælper med at holde overblik over hvad, og hvor meget mad jeg spiser i løbet af dagen. Jeg har før brugt programmet, og havde stor glæde af det. 10 uger koster 99kr, og i følge programmet når jeg min ønskevægt når de 10 uger er gået ( hvilket er et vægttab på 4 kg ). Hjemmesiden indeholder en kæmpe enorm database over alverdens madvarer, der er stor sikkerhed for at at det rette kalorie indtag bliver registreret 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar