søndag den 26. august 2012

14 Uger

Nu er der snart gået 14 uger siden, vores baby blev skabt. Jeg har stadig kvalme, men kan mærke at den kravler stille og roligt væk fra mig. Jeg er så desværre blevet overvældet af en følelse af ikke at kunne blive motiveret til noget, jeg har ingen overskud, ingen energi til at lave små ting her hjemme, jeg har mest af alt lyst til at grave mig ned under dynen på sofaen, eller i min seng. Jeg kan i perioder føle at min energi kommer frem, og så får jeg lyst til at lave alt muligt, men så hurtigt som den kom, ligeså hurtigt forsvinder den også igen. Jeg er begyndt at tage ekstra jern tilskud for at se om det eventuelt allerede er jern jeg er i underskud med.
Min mave begynder stille og roligt at vokse, og specielt om aftenen bliver den kugle rund, og hård. Jeg glæder mig helt vildt til på et tidspunkt at kunne mærke at den bevæger sig derinde bagved mit maveskind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar