fredag den 24. august 2012

Er Det Normalt

At komme hjem fra en fysioterapeut-behandling med blå mærker? Jeg er I den ubehagelige situation at jeg tidligt er begyndt at døje med smerter i mit bækken området. Jeg er på baggrund af dette sygemeldt fra mit arbejde, og er blevet henvist til fysioterapeutisk behandling. Jeg har valgt mbfys i Odense, som er en privat fys, med en del erfaring med gravide. Jeg havde igår min første behandling hos hende, og hun var ikke blid skal jeg hilse og sige. NEJ hvor gjorde det ondt, og det var også med sætningen "du bliver nok lidt øm i morgen" at hun sendte mig ud af døren. Allerede efter behandlingen var jeg ødelagt i ryg og bækkenområdet, og da det blev sengetid senere på aftenen stillede jeg mig måbende foran spejlet. Mine baller var spækket med store plamager af blå mærker, det lignede nærmest aftryk fra hendes fingre. havde aldrig i mit liv regenet med at man kunne få blå mærker af at gå hos en fys.

Kan heldigvis gå og pleje mig selv lidt i dag, da jeg ikke har haft nogle planer.

 

1 kommentar:

  1. Ej, for søren da. Personligt har jeg aldrig været til fysioterapeut, men jeg har nu heller aldrig hørt fra venner eller bekendte, at de skulle have forladt fys-klinikken med blå håndtryk på ballerne. Håber, det var en engangsforestilling.

    Håber på alt det bedste med hensyn til din gravititet, din kvalme og nu dine smerter. Det er da noget af en omgang, især så tidligt i graviditeten. Pas på dig selv ;)

    Håber på at høre, hvorvidt behandlingen har hjulpet dig, så snart smerterne fra selve behandlingen har lagt sig :)

    SvarSlet